Sad Love Poetry in Urdu 2 Lines Images, SMS

Sad Love Poetry: We Upload Daily New Poetry Like 2 Lines Poetry. and in This Article, I Uploaded and New Urdu Sad Love Poetry Collection Just For You Download The Images For Free and Share With Your Best Friends or Lovers. Also, Follow Us on Social Platforms To Stay Connected With Us. 
Don't Forget To Share This Article on Social Media Like Facebook, Whatsapp, Messenger etc.

Sad Love Poetry Images 

ہم میں سے کچھ سوچتے ہیں کہ ہم مضبوط بناتے ہیں. لیکن بعض اوقات یہ جانے جا رہا ہے
یہ حیرت انگیز ہے کہ کوئی بھی آپ کا دل توڑ سکتا ہے اور آپ اب بھی ان تمام چھوٹے ٹکڑے ٹکڑے سے محبت کر سکتے ہیں
مجھے کسی سے محبت کرنے سے نفرت ہے کہ میں کسی سے خوش ہوں، لیکن میں اس سے ناپسندی سے محبت کرتا ہوں کہ میں اس سے زیادہ نفرت کرتا ہوں.
پانی کے ایک تالاب میں ایک موڑ موجود نہیں ہے، لیکن روح اس کو چھو سکتا ہے کیونکہ کسی کے چہرے کو چلتا ہے.
ایک ملین الفاظ آپ کو واپس نہیں لائیں گے، میں جانتا ہوں کیونکہ میں نے کوشش کی ہے، نہ ہی ایک لاکھ آنسو، میں جانتا ہوں کیونکہ میں نے رویا 
Also, Read This Poetry:


Urdu Poetry For Status

Love Poetry Quotes in Urdu

Sad Poetry in Urdu For SMS


I Hope You Have Really Enjoyed This Article. Thanks For Reading. Share With Your Friends.
Previous Post Next Post

Contact Form